Kategorier

tirsdag 10. juni 2014

CAVm1



 Hva som skal gjøres i CAVm1:

- Importere et hus som er laget i AutoCAD, i 3ds Max Design med passende instillinger
- Innrede stuen i første etasje med møbler jeg har lagd tidligere, og legg gjerne til noen flere (enkle) som du enten finner på nettet etter lager selv
- Legg på materialer
- Legg på passende lyssetting inne (skal kun bestå av fotometriske lys)
- Rendere ut 3-4 bilder (oppløsning på minimum 800 px og maksimum 1200 px i bredderetning)
- Skriv ut 3D-modellen til en DWF-fil
- Lag en Motion Path animasjon (oppløsning skal være 800x600)
- Prøv å rendre den, men hvis det tar for lang tid lager du en Preview
- Dokumenter arbeidet på bloggen
- Før logg over timene du bruker på de enkelte aktivitetene
- Lag en videopresentasjon og last den opp på Youtube, og link fra bloggen


 Importerte huset og isolerte etasjen vi skulle jobbe med.




Møbler 


Her er møbler som eg har brukt til hus nr 1. og hus nr 2. Har enda en gang måttet gjøre oppgaven to ganger så derfor et det litt møbler fra første hus her også.










Hall/Gang




 Første arbeidskroken:


 Andre arbeidskroken (med sofan som vi lagde i leksjonene) :




 Lys


Har hatt litt problemer med lyssetting, da lyseene i lampene ikke viste i bildene som var renderet. 




 
Rendering

1 min rendering


5 min rendering


10 min rendering

 3 timer rendering

5 timer rendering

5 timer rendering

 5 timer rendering

8 timer rendering

12 timer rendering

Synes ikke mine bilder ble så veldig bra 
etter at jeg kikket på andre blogger hvordan deres bilder såg ut.
Hadde og litt dårlig tid etter at jeg måtte begynne på nytt igjen. Så da ble det som det ble.




Motion Path animasjon




Videopresentasjon:






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar