Kategorier

tirsdag 12. mai 2015

CADHP2 Dag 5 og 6

Har fått levert inn statusrapporten i dag. Godt å vite at jeg ligger bra ann. 

Her er litt av statusrapporten:


Har nå linket hytta fra Revit inn i 3ds Max og fått startet med materialer.
Blir alltid en del prøving og feiling i begynnelsen men heldigvis så har jeg god tid.

Første render bilde


Jeg har også begynnt å laste ner litt møbler fra https://3dwarehouse.sketchup.com/
Alltid kjekt å leite etter fine møbler.




Kjøkkenet er nå kommet på plass. 
Jeg synes ikke frontene var så fine, så de måtte jeg endre på.

Valgte en mørk grå farge på frontene
Mye finere og mer moderne

Har alltid masse problemer med gulvet, det blir aldri slik som jeg vill! Så her er det litt prøving og feiling.




Har også fått satt inn badet. Her har jeg brukt Material Override for å få raskere rendringer når jeg jobbet med lyset. Synes lysene fra spottene ble ganske ok, men det skinnte litt for mye i gulvet, så det må jeg ordne på.

1
2



3
4










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar