Kategorier

mandag 1. juni 2015

CADHP2 Dag 11 og 12



Statusrapport nr 2 er levert!




Jeg har fått satt på rendering av bildene som skal være med i innleveringen. Det tar utrolig lang tid!









Men heldigvis så har dataen tålt at jeg har jobbet med Photoshop ved siden av renderingen. Så jeg har fått prøvd ut litt med bakgrunner. Er ikke fornøyd enda så jeg tror nok jeg må rendre ut flere bilder av hytta fra noen andre vinkler.















Jeg har valgt å fjerne gresset når jeg renderer siden det tar så mye lenger tid. Det er også mye lettere å få plassert hytten i et bakgrunnsbilde i Photoshop uten.








Blir ikke fornøyd med noen av bildene av hytta utvendig. Litt stressa over hva jeg skal gjøre nå. 
Har egentlig ikke tid til å skifte materialer og rendre ut nye bilder nå heller.
















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar