Kategorier

onsdag 20. august 2014

CAVm2 Oppgavedag 2

Lage Fotomontasje

Oppgaven går ut på å "klippe og lime" sammen renderbilder, teksturer og bildeelementer i Photoshop slik at du ender opp med en fotomontasje med arkitektur som tema. Vi skulle bruke teksturer og foilages fra forrige oppgavedag.


Her er huset som jeg valgte




 Litt prøving med kameravinkler.  Klarte ikke helt å bestemme meg for hvilket vann materiale jeg skulle bruke - fant egentlig ingen som jeg synes passet.







Hunden, treet og bakgrunnet fant jeg på nettet. 






Syns forsatt dette med materialer er vanskelig, så der bruker jeg litt tid og føler ikke at jeg noen gang blir førnøyd. Så det må jeg jobbe mere med. 

Å lage Alpha masker og entourage og alt som har med photoshop å gjøre synes jeg er kjempe gøy.
Er nok langt fra perfekt, men ble forøyd med første forsøket :)

Her er resultatet :




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar