Kategorier

fredag 17. oktober 2014

CADHP1 Dag 15 og 16

Dag 15

I dag har jeg gjort alt klart til å rendere bildene til innleveringen.
Etter å ha rendret et bilde i 12 timer fant jeg ut av oppløsningen var feil så da mistet jeg en hel dag på det.
Så da var det bare å starte på nytt.




La bilde inn i Photoshop for å se hvordan det ville bli med bakgrunnen. Og kunne fort se at vinkelen og str på min messestand var feil, litt synd at jeg ikke fant ut av det litt før!




- Her ser du at min messestand er feil i forhold til originalen.


Prøvde meg litt i Photoshop med et bilde som jeg ikke skulle bruke. Her har jeg fått inn blomstene på baren/disken og blomstene i krukkene på gulvet. Synes det ser ok ut.

- Her er mitt bilde

- Her er orginalen

Dag 16

Brukt tiden til å rendere annimasjonsvideoen som tok 48 timer.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar