Kategorier

mandag 20. oktober 2014

CADHP1 Dag 17 og 18

Dag 17


I dag har jeg forbedret rendebildene mine i Photoshop.




 - Her er rendebilde mitt uten behandling i Photoshop
Det har skjedd noe med logoen, aner ikke hvordan det har skjedd, og jeg får heller ikke tid til å fikse det. 




- Og her er bilde etter behandling. Bildet har fått bakgrunn, planter og litt smågjenstander. 
Prøvde også å legge inn logooen på nytt, men det funket dårlig da vinkelen på denne standen er litt annerledes enn orginalen.  

Innstillinger som har blitt brukt i Photoshop på de forskjellige Layers er:

Brightness/Contrast
Shadows/Highlights


- Her er et rendrebilde fra en annen vinkel


 - La inn samme bakgrunn som orginalen, men da måtte jeg ordne gulvet. 

- Dette bildet har fått bakgrunn og planter. 

 - Dette bildet har fått en annen bakgrunn, som er hentet fra nettet. Har også fått planter. 


Kjenner det skal bli godt å bli ferdig nå. Motivasjonen er ikke helt på topp lenger. 

Tid brukt: 5 timer


DAG 18

I dag har jeg gjordt ferdig videopresentasjonen som ligger på youtube:

 https://www.youtube.com/watch?v=abPMtsOrf3A



Og så har jeg skrevet ferdig avslutningsrapporten, den kom på 23 sider til slutt.

Tid brukt: 6 timer



Kan ikke fatte at jeg er FERDIG!!

Nå tar jeg helg med god samvittighet.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar