Kategorier

mandag 29. september 2014

CADHP1 Dag 9 og 10

Dag 9

I dag har jeg fått tegna logoen.



 Så har jeg tegna det siste objektet! - Heldigvis såg eg det før jeg hadde kommet litt lenger. 
Arkholder som skal stå på messebordet. 


Så nå har jeg fått erstattet ALLE primitivene med mine egne modeller.
Her er noen bilder av messestanden :



Har og fått målsatt messestanden og laget tabell med dataextraction av objekter i standen.
Og samlet jeg alle DWG-filene med layout`er med eTransmit.

Til slutt importerte jeg huset i MAX og tok et raskt renderingsbilde:

  

Tid brukt: 7 timer

Dag 10


I dag har alle modellene fått materialer. 
Kan se på messestanden at det ikke gir så store utfordringer da det meste er helt hvitt! Litt synd for meg, da jeg trenger litt øvelse i det og ikke får vist det jeg kan. 

Her har kaffemaskinen fått material og logo:
 



Barstolen har også fått materiale. 
Stolben, stolfeste og rammen rundt setet har fått et Autodesk Material - Stainless steel, Satin, brushed light.



 Tv`en har fått ett selvlysende materiale + et bilde fra hjemmesiden til H+H porenbeton.







Har også begynnt litt med lys.  



 
Tid brukt: 5 timer


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar