Kategorier

torsdag 4. september 2014

CADHP1 Godkjenning/planlegging

Vi skulle finne 3 forslag til messestander vi ønsket å lage, og begrunne hvorfor vi valgte hvert enkelt forslag, hvor godt grunnlag de hadde for å kunne løse oppgaven, og sammenligne de på utfordringer og muligheter. 
Vi skulle også velge 10 objekter i hvert forslag som skulle få tegninger. I tillegg skulle vi lage en enkel prosjektplan over hvordan vi ville dele opp prosjekttiden. Dette var de 3 forslagene jeg sendte inn:






Forslag 1







Forslag 2






Forslag 3


Jeg fikk forslag nr 1. 


Denne standen valgte jeg fordi den såg ren og fin ut.

Den har noen enkle firkantet former men og noen kompliserte som feks katalogstativet og stolene.

Katalogstativet tror jeg vill bli en utfordring og modellere for meg.


Her er de 10 objektene som skal få tegninger: 
  • Stolben
  • Stolsete
  • Stol, sammenstilling
  • Messebord
  • Arkholder
  • Disk
  • Bord
  • Tv
  • Blomsterpotte
  • Svart krakk/puff


    Her er min prosjektplan




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar